dijous, 20 de febrer del 2014

Castellciutat - Farrera dels Llops - Estelareny - Morters - Castellciutat

Vista des de Morters
Fa dos dies vaig voler anar d'exploració i seguir el camí que s'enfila des de la Collada de la Torre muntanya amunt. Vaig arribar a la carena, al Coll Peixader, i vaig seguir una pista en direcció Nord. La pista es va acabar en un bosc i em vaig haver de buscar la vida per baixar cap al Valira. Des de dalt vaig veure algunes cases mig enrunades i, bosc a través, m'hi vaig dirigir. En arribar-hi vaig trobar un camí que, tot flanquejant cap al Sud, em va portar a Morters i, d'allà, a Anserall i Castelciutat.

Intrigat, a casa vaig desplegar mapes i vaig veure que havia trobat Estelareny. I, més encara, al Wikiloc vaig trobar diversos tracks per la zona. Així que fent tallar i enganxar vaig preparar un projecte de volta que avui he fet.

I la veritat és que m'ha agradat molt. És una volta llarga que avui, corrent, he fet en 2 hores i 48 minuts. La pujada, cap al Nord, és directa fins al Coll Peixader (1549), a la carena. D'allà, seguint cap al Nord, baixada pel bosc sense camí gaire marcat fins a trobar la pista que, cap a l'Est, em porta fins a Farrera dels Llops. Un meravellós camí, tot flanquejant, va de Farrera fins a Morters, passant per Estelareny. I, de Morters, per camí i pista fins Anserall i cap a Castellciutat. Molt recomanable. Aquí trobareu el track.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada